Jak to děláme

Telefonická podpora našim zákázníkům
Spousta drobných komplikací s vašim Applem se dá vyřešit rychlou radou po telefonu. Proto jsme připraveni vám takto pomoci v čase naší pracovní doby a někdy, když to opravu potřebujete i mimo tuto dobu.
Vzdálené připojení
Našim smluvním i nesmluvním zákazníkům nabízíme také řešení už trošku závažnějších problémů vzdáleným připojením na Mac. Tímto způsobem se dá mnohé vyřešit a jde o časově i finančně úspornější řešení, než návštěva našeho technika.


Osobní návštěva našeho technika
Naši zkušení technici vám pomohou s řešením vašich požadavků přímo u vás doma, nebo v kanceláři.
Jestli není z nějakého důvodu možné opravit zařízení přímo u zákazníka, může po dohodě se zákazníkem a vypsáním protokolu technik zařízení odvézt na dílenskou opravu. Technik je po dobu dílenské opravy se zákazníkem v kontaktu a průběžně ho informuje o stavu opravy. Po následné opravě je zařízení vráceno zákazníkovi a uvedeno do provozu.