TryApple.cz | Jak to děláme
1473
page-template-default,page,page-id-1473,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,

Jak to děláme

 

Telefonická podpora našim zákázníkům

Spousta drobných komplikací s vašim Applem se dá vyřešit rychlou radou po telefonu. Proto jsme připraveni vám takto pomoci v čase naší pracovní doby a někdy, když to opravu potřebujete i mimo tuto dobu.

Vzdálené připojení

Našim smluvním i nesmluvním zákazníkům nabízíme také řešení už trošku závažnějších problémů vzdáleným připojením na Mac. Tímto způsobem se dá mnohé vyřešit a jde o časově i finančně úspornější řešení, než návštěva našeho technika.

 

 

Osobní návštěva našeho technika

Naši zkušení technici vám pomohou s řešením vašich požadavků přímo u vás doma, nebo v kanceláři.

Jestli není z nějakého důvodu možné opravit zařízení přímo u zákazníka, může po dohodě se zákazníkem a vypsáním protokolu technik zařízení odvézt na dílenskou opravu. Technik je po dobu dílenské opravy se zákazníkem v kontaktu a průběžně ho informuje o stavu opravy. Po následné opravě je zařízení vráceno zákazníkovi a uvedeno do provozu.

Školení v našem školicím centru v Brně

Školení probíhají tak, že ještě před první lekcí máme informační schůzku. Na této schůzce zjistíme jestli jste úplný začátečník s Apple produkty, který potřebuje rozsáhlejší školení například od klávesových zkratek, nebo zkušený uživatel, který potřebuje konkrétně zaměřené školení. Z informací nasbíraných z takovéto schůzky sestavíme školící menu přímo pro vás. Víme, že váš čas je cenný a proto ho nechceme marnit obecným školením.